donderdag 4 juli 2013

Vichy Handcreme.

Hey beauty's.
Vandaag heb ik een artikeltje over de handcrème van Vichy. Deze hebben we opgestuurd gekregen van Skinpharma. Het is een hele leuke en overzichtelijke webshop met vele producten. Ze hebben een hele grote collectie aan producten en ik vind dat jullie zeker een kijkje moeten nemen want voor iedereen wat wils.

Review.

De Vichy handcrème is heel verzorgend. Het maakt mijn handen heel erg glad en heeft een crème structuur, is wit en niet heel prijzig. Het is van de Nutri Extra lijn en beschermt je handen de hele dag na een keer smeren en dat is ook echt waar! Het ruikt heel erg natuurlijk, fris en het lijkt alsof je in de bossen loopt. De geur van bladeren en bomen is een hele goede combinatie voor je handen. Het is een grote tube die ik heb opgestuurd gekregen en je doet er erg lang mee. Ik heb nu mijn handen ongeveer 5 a 10 keer ingesmeerd en er is denk een paar ml uit van de 50 ml. Dus echt niet veel! Ik zou het product zeker aan jullie aanraden. Het is niet duur en doet het beste voor je handen. Als u niet tegen geparfumeerde bodysplashes en crèmes kunt, is dit een hele goede aanrader omdat het zo natuurlijk ruikt en is! Het is te koop bij Skinpharma.

Ik geef de handcrème in totaal een 8,6!

Lots of Love, Rosaline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten