woensdag 3 juli 2013

Review: Rene Furterer Shampoo en Conditioner.

Hee meiden!
Allereerst onze excuses voor al bijna een maand (wow!) geen nieuwe artikeltjes. Dit komt omdat het einde van het schooljaar eraan zit te komen en we allebei goed en veel moeten leren. Daarbij geven docenten ook nog eens een keer veel huiswerk en so's in de week voor de proefwerk week. Daar kan ik me echt aan ergeren. Maar nu even over het review. Ik heb vandaag een review voor jullie over de shampoo en conditioner van Rene Furterer. Deze hadden we opgestuurd gekregen van de website Farmaline.

Over Farmaline.

Farmaline is een online webshop met producten die je kunt vergelijken met een drogist maar ook met een apotheek. Het is de online webshop van een apotheek in Belgiƫ. Ze hebben meer dan 22.000 producten en meer dan 350 merken. De levering is uitstekend en heel snel. Alles zit goed verpakt met van die lucht zakjes. Als er iets mis is met bijvoorbeeld uw bestelling kunt u altijd terecht op de mail van ze. Als je ze contacteert reageren ze heel erg snel en zorgen dat alles weer goed komt.

Review.

Vandaag heb ik een review van twee producten van het merk Rene Furterer. Het zijn een shampoo en een conditioner. Het zijn twee producten voor het haar en speciaal voor highlights en die heb ik. De geur van de shampoo is heel erg lekker en ruikt een beetje naar citroen. Daarentegen is de geur van de conditioner wat minder. Deze ruikt naar mosterd met een beetje citroen en ziet er ook uit als mosterd. Toch werkte de producten voor mijn haar erg goed. Het zorgde voor een glanzend effect en mijn haar werd er zijdezacht van! Ik zou ze toch allebei aanraden want in combinatie werkt het volgens mij het beste. Het waren twee testers die goed waren voor 1 keer mijn haar wassen. Het zijn geen budget producten maar dan heb je wel wat. Voor een fles van 200 ml betaald u ongeveer 15-20 euro. Ik vond het een fijne shampoo en neem allemaal een kijkje op farmaline.nl !

-xxx- Rosaline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten