vrijdag 5 juli 2013

Rituals Touch of Heaven Bodycream. (moeten nog foto's bij niet van internet)

Hey meiden.
Vandaag een artikel over de body cream van Rituals. Het is van de oranje lijn. Dat is de lijn met Sweet Orange & Cedar. Het ruikt heel erg fris met een overheersende mint geur erdoorheen. Het is de oude verpakking van de body cream, nu is deze helemaal oranje. Ik ga jullie in dit artikel alles vertellen over deze body cream!

Wat is een body cream?

Een body cream is een crème die je op je body dus je lichaam smeert. Ik gebruik het niet zo zeer voor mijn lichaam maar voor mijn handen. Ik gebruik liever voor mijn lichaam een body butter omdat ik vind dat die beter vet houden.

Werkt deze body cream goed?

Deze body cream werkt best wel goed. Het houd eerst goed vet maar na een tijdje vind ik het wel wat afzakken maar dat is natuurlijk bij de meeste bodycream's zo. Het is een hele zoete geur met een mint geur erdoor en dat vind ik heel erg lekker ruiken. Rituals producten hebben altijd een superlekkere geur dus daar zal het niet aan liggen. Het is gewoon een crème die je huid vet houdt. Dat klinkt misschien heel simpel maar zo is het ook.

Mijn mening.

Ik zou deze body cream niet heel snel opnieuw kopen omdat deze best prijzig is. Er zit ook best weinig in en het gaat snel leeg. Ik zou eerst kijken of er geen andere budget dupe is van deze body cream want dat scheelt je zo een paar euro. Ik weet niet hoe duur deze was maar ik geloof rond de €10.00 voor een tube waar maar 70 ml in zit. Het is een goede crème maar ik zou je aanraden eerst dupes te zoeken en als dat niet lukt dan zou ik hem wel kopen. Kijk bijv. bij Kruidvat, Etos, Action en Hema. Daar kun je vast wel een lekkere body cream vinden voor minder dan een tientje.

Ik geef de body cream totaal een 7.5.

Have fun,
Rosaline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten