woensdag 15 mei 2013

MOOI op je lichaam Bodylotion.

Hey beauty's,
Vandaag heb ik een artikel voor jullie over de bodylotion van MOOI. Ik weet niet zeker of deze winkel overal in Nederland zit maar hier in de buurt dus wel. Het is een bodylotion in de geur Ibiza. Ik had deze gekregen van mijn tante en vond het een heel erg leuk cadeau. Ik heb hem getest en heb nu dus een review voor jullie!

Wanneer gebruik je een bodylotion?

Iedereen gebruikt een bodylotion op een ander moment. Ik gebruik een bodylotion meestal na het douchen of voordat ik ga sporten. Ook als het erg warm is gebruik ik vaak een bodylotion omdat mijn huid en vooral mijn benen dan heel erg droog zijn en ik dat niet mooi vind onder bijvoorbeeld een kort broekje.

Waarom gebruik je bodylotion?

Bodylotion gebruik je om je huid vet te houden. Je huid droogt heel erg uit als je deze niet goed vet houdt. Vooral met warm weer en in de zomer raad ik je aan elke dag 's ochtends en na het douchen de bodylotion te gebruiken! Een droge huid is niet fijn en ook zeker niet mooi. Ik krijg al best snel droge benen en gebruik een bodylotion dan ook best wel vaak.

Hoe is deze bodylotion?

Ik heb deze bodylotion nog niet heel lang maar tot nu toe elke keer na het douchen gebruikt. Het is een bodylotion in de geur Ibiza. Dat is een zoete, bloemerige geur. Behalve de geur Ibiza zijn er ook nog meerdere geuren. Er zit best wel veel in en ik vind dat hij niet snel leeg gaat dus dat is ook heel erg fijn. Ik heb de bodylotion gekregen dus ik weet niet of deze budget is of juist duur. Ook als je geen droge huid hebt kun je een bodylotion gebruiken. Ik raad je dan aan niet elke dag te smeren. Bijvoorbeeld als je een hele vette huid hebt is het ook niet goed om elke dag te smeren en heel veel te gebruiken.

Ik ben heel erg blij met deze bodylotion en zou hem voor het product zelf wel opnieuw kopen maar omdat ik niet weet wat de prijs is kan ik daar dus geen goed oordeel over geven. Ik zou zeker een kijkje nemen in de MOOI winkel als deze bij jou in de buurt zit! Je kunt ook een kijkje nemen op de website voor alle informatie, producten en winkels: Klik hier!

Bye x,
Rosaline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten