dinsdag 14 mei 2013

Infinity Armbandje van madewithlovebyannalin.nl

Hee meiden!
Vandaag heb ik een artikel voor jullie over het infinity armbandje dat wij opgestuurd kregen. Ik had gevraagd aan hen of ik een paar armbandjes voor onze blog mocht reviewen en er een mooi artikel over maken. We hebben een armbandje met een infinity teken en eentje met een kruisje gekregen alleen die heeft Emma en die gaat zelf daarover nog een artikel maken. Ook kregen we nog een armbandje maar die laat ik nog even geheim want die is bestemd voor de winactie die bij de 1000 bezoekers van start gaat! Ik zou zeker een kijkje nemen op hun site: Klik hier


Ik had het pakketje echt heel erg snel binnen en scheurde het gelijk open! Er zaten drie hele mooie armbandjes in en het zat heel goed verpakt! De armbandjes zaten verpakt in een paars zakje met het label van de webshop eraan! Heel professioneel! De webshop verkoopt allerlei armbandjes met verschillende bedels. Ze ontwerpen en maken alle sieraden zelf. De sieraden zijn heel erg goedkoop. Om je eigen draai aan je sieraad te geven kun je bij sommige zelf bepalen welke kleur, materiaal en bedels je wilt. Ik vind dat heel erg fijn want zo heb je toch je armbandje naar jouw wens. Ze hebben ook vaak deals, uitverkoop en aanbiedingen! Ik zou zeker kijken en like sowieso de Facebook pagina van hun.

Over het armbandje.

Het is een neon geel armbandje met een zilver infinity teken eraan. Ook hangt er nog een bedel aan met de tekst: made with love. Ik denk dat dat slaat op de naam van de webshop en vind ik erg leuk! Het armbandje is bij bijna alles te dragen en dat maakt het nog leuker natuurlijk! De infinity armbandjes zijn erg hip nu en bijna iedereen wil er wel een of zoekt er een. Nou dan heb ik goed nieuws voor je en kun je stoppen met zoeken want bij deze webshop verkopen ze ze! Ik zou gelijk er een bestellen want wie wil dat nou niet, een superleuk armbandje voor een budget prijsje?!

Ik bedank Annalin heel erg voor de leuke sieraden en ik hoop dat jullie allemaal ook dit leuke armbandje gaan bestellen! Neem zeker een kijkje op de webshop en like hun Facebook pagina!

Lots of Love,
Rosaline

Annalin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten