zondag 12 mei 2013

MAX Flower Honey Lipgloss Vanilla.

Hee Beauty's,
Vandaag heb ik een artikel voor jullie over de lipgloss van de Action. Het is van het merk MAX maar dat is het standaard make-up merk van de Action. Het is een heel erg budget merk en de meeste producten zijn redelijk fijn. Ik heb vandaag een review over de Flower Honey lipgloss voor jullie. Dit is in de ''smaak'' Vanilla. Ik ga jullie in dit artikel alles vertellen over deze lipgloss!


Hoe ziet de lipgloss eruit?

De lipgloss is verpakt in een tube, wat best bijzonder is. Normale lipglosjes zijn gewoon een verpakking met een kwastje erin, maar deze onderscheid zich daarin van de andere. De dop is half afgesneden zodat je het makkelijk kunt aanbrengen. Je moet niet te hard knijpen want dan komt er echt veel te veel uit. Aan de binnenkant zit een soort van smaak stokje volgens mij die er voor zorgt dat de lipgloss vanille blijft. Ook zit er vitamine E in en is het dus een verzorgende lipgloss.

Hoe gebruik ik de lipgloss?

Ik gebruik de lipgloss eigenlijk niet als lipgloss maar meer als een lippenbalsem. Het verzorgt mijn lippen goed en dan heb je wel weer wat aan die overdosis die eruit komt. Het houdt mijn lippen vet en glimmend en dat vind ik persoonlijk best fijn. Ook plakt het niet op je lippen en dat vind ik ook zeker een pluspunt want ik houd echt totaal niet van plakkerige lippen!

Mijn mening.

Ik zou de lipgloss wel opnieuw kopen als deze op was want je betaald nog geen 80 cent voor 2 lipglosjes want er zitten er 2 in een pakje. In mijn pakje zaten kers en vanilla en over beide ben ik erg positief. Ik zou de lipgloss zoals ik al zei dan niet als lipgloss gebruiken maar als lippenbalsem. Dus als je een lipgloss wilt zou ik deze niet aanraden maar als lippenbalsem of als verzorging voor je lippen wilt zou ik je deze zeker aanraden!

De lipgloss is te koop bij de Action voor €0.79 heb je er twee! Er zijn verschillende smaken dus ik zou zeker een kijkje nemen bij de Action!

Love,
Rosaline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten