zondag 12 mei 2013

Kruidvat Gezichtslotion.

Hey meiden!
Vandaag heb ik een artikel voor jullie over de gezichtslotion van Kruidvat. Ik gebruikte eerst een mini product van Vichy om mijn gezicht te reinigen, maar omdat deze op is heb ik dit product als vervanger gekocht. Ik reinig mijn gezicht meestal voordat ik ga slapen en als ik 's ochtends wakker word. Dit is een lotion met Aloƫ Vera en PRO-Vitamine B5. Dit betekend dat de lotion ook nog eens vochtinbrengend is en dat is natuurlijk altijd fijn! Is het een goed product ? Is het budget ? Hoe gebruik je het ? Dat ga ik jullie vertellen.


Hoe gebruik je een gezichtslotion?

Ik weet niet of iedereen een andere manier heeft om de lotion aan te brengen maar ik doe dit op de volgende manier:
Ik pak een tissue (ook van Kruidvat €0.90) en doe er een beetje lotion op. Vervolgens reinig ik mijn gezicht met de tissue. Als ik te weinig lotion erop heb gedaan doe ik er nog meer op. Logisch toch?

Hoe is het product zelf?

Ik vind het een heel fijn product. Ik heb mijn gezicht er al een paar keer mee gereinigd en ben nu nog heel positief. Je gezicht voelt fris als je het gereinigd hebt en het product gaat niet snel op want er is nog haast niets uit. De verpakking is ook niet al te groot en dus best makkelijk mee te nemen. Het product was best budget zo ongeveer €1.80 maar de precieze prijs weet ik niet meer.

Waarom gebruik je een gezichtslotion?

Een gezichtslotion gebruik je om je gezicht te reinigen. Ik reinig mijn gezicht 's avonds altijd met reinigingsdoekjes en daarna met dit water om nogmaals je make-up te verwijderen. Het is voor een normale en gemengde huid en verwijderd ook nog eens onzuiverheden. Ik gebruik 's ochtends alleen het water om mijn overige make-up resten te verwijderen. Nadat je de lotion hebt gebruikt kun je het beste dag- of/en nachtcreme aanbrengen.

Ik zou de lotion zeker opnieuw kopen als deze op is. Gelukkig ben ik met deze nog wel even zoet omdat hij niet snel op gaat. Heel fijn en budget product. Jullie moeten hem zeker ook proberen!

-xxx-
Rosaline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten