donderdag 16 mei 2013

Amerikaans Snoep bij de Jamin.

Hee Meiden.
Vandaag geen artikel over beauty, of een review over een product maar een artikel over eten! Ik denk dat iedereen wel houd van eten en zeker van snoep en koekjes. Ik was even in de stad vorige week en liep langs bij de Jamin. Ik wist dat ze daar Amerikaans snoep hadden en daarom wilde ik ook wel even kijken. Want snoep uit Amerika heeft toch wel iets speciaals.



Ik zocht eigenlijk als eerste de chocolade reep van Hersey's maar deze waren helaas op. Hersey's lijkt een beetje op een Milka reep Oreo en omdat die erg lekker zijn wilde ik die ook wel een keer proberen. Omdat deze er dus niet waren kocht ik de M&M's bite size cookies. Dit zijn koekjes op bijt formaat zoals de naam dat zegt. Je kunt ze zo in je mond stoppen als je dat zou willen :) Het zijn natuurlijk niet doodnormale koekjes maar koekjes met M&M's erin, superlekker! Er zaten er geloof ik 8 in een zakje en jammer genoeg waren ze snel op thuis.. Ze kosten €1.60 wat ik nog best vind meevallen voor Amerikaans snoep en koekjes.

Ik wil van de week nog een keer naar de stad gaan om meer snoep te kopen en te reviewen alleen ik moet even kijken of dat gaat lukken met school enzo. Ze hebben bij de Jamin namelijk ook Nerds en nog veel meer Wonka snoep :D Ik zou zeker gaan kijken als je er langs komt! Ik hoop dat jullie dit een lekker artikel vonden haha.

-xxx-
Rosaline.

2 opmerkingen:

  1. ben meteen gaan kijken bij Jamin maar ze hebben zo weinig...heb toen online gezocht en een leuke site ontdekt waar ze echt veel soorten snoep, chocolade en drankjes hebben. De site is: www.sweet-spot.nl. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst en net ontvangen... ga er zo aan beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen