zondag 28 april 2013

Lipbalm - The Little Red Tin

Hey meiden!
Vandaag heb ik een artikel voor jullie over de lipbalm van Superdrug, namelijk The Little Red Tin! Deze heb ik gekocht bij ICI PARIS XL en konden jullie zien in mijn shoplog! Vanaf die tijd heb ik de lipbalm bijna elke dag gebruikt en merk ik dat deze niet snel op gaat. Dat vind ik persoonlijk heel fijn. Het is een vrolijke lipbalm met een leuke verpakking en een rode kleur die doorzichtig op je lippen is. Het is in de smaak aardbei en ruikt alleen al heel lekker. Jullie zullen vast denken dat er alleen maar voordelen aan de lipbalm zijn maar dat is niet zo! Het heeft zeker een nadeel! Namelijk de verpakking. Deze sluit opzich wel goed alleen krijg je hem daarna niet meer open. Dit is al vanaf het begin dat ik hem kocht en vind ik erg jammer. Ik weet niet of dat bij elke aardbei-lipbalm is, want de andere smaak die ik heb sluit en opent gewoon wel heel goed! Ik denk dat deze lipbalm wel een van mijn alltimefavorites is, ondanks het nadeel. De lipbalm heeft meer voordelen dan nadelen is zeker de prijs waard. Hij kost
€ 2.80 bij de ICI PARIS XL. Ik vond het erg leuk dat ze daar Superdrug verkochten want ik dacht dat het merk alleen in het buitenland verkocht werd. Het resultaat is heel positief!!

Lots of Love xxx Rosaline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten