maandag 29 april 2013

Lancaster Aquamilk

Hey beauty's,
Vandaag een artikel over de Aquamilk van Lancaster. Ik heb deze gekregen voor mijn verjaardag een tijdje geleden en heb deze eigenlijk weer her-ontdekt. Ik gebruikte hem eerlijk gezegd niet zo heel vaak omdat ik er dan geen tijd voor had, ookal is het niet veel tijd een creme opsmeren. Het is een goedwerkende creme, goed vet en een handig formaat om mee te nemen op vakantie bijvoorbeeld. Het is niet specifiek een creme voor overdag of 's nachts dus je kunt hem altijd gebruiken. Ik gebruik het meestal als dagcreme omdat ik een andere nachtcreme gebruik. Misschien ga ik deze creme ook als nachtcreme gebruiken omdat mijne nu zo goed als op is. Het ziet er niet anders uit dan andere cremes en is gewoon wit van kleur. Ik dacht de tube zo leeg te hebben maar je blijkt er toch lang mee te doen, ookal zit er maar 30 ml in! Je moet de creme aanbrengen op een gereinigde huid. Voorderest is er maar een klein nadeel want soms als je de creme recht overeind zet loopt het eruit en zit de hele dop onder de creme en gaat het wel snel op dus dat is jammer. Je koopt het gewoon bij een drogist of parfumerie. Ik weet niet of het een dure of goedkope creme is omdat ik het heb gekregen maar zeker het kijken en/of kopen waard!

xxxx Rosaline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten