dinsdag 30 april 2013

AM Facette Reinigingsdoekjes.

Heee Beauty's
Vandaag een artikel over de reinigingsdoekjes van AM Facette die te koop zijn bij de Action. Het zijn zeer budget doekjes en halen goed makeup af. De doekjes zijn € 0.79 per stuk en er zitten er 25 in. De doekjes zijn vrij naturel, er zit Aloe Vera in. Ook zit er Vitamine E in de doekjes, maar dat is meestal wel zo. De doekjes zelf zien er ook gewoon normaal uit zoals andere doekjes. Ik heb ze gekocht om te testen en dit was het resultaat:
Ik zette eerst één streepje met een eyeliner van Hema op mijn hand. Toen pakte ik een doekje uit het pakje en veegde het er in 1 keer vanaf. Dit is erg goed voor zulke goedkope doekjes! Ook de verpakking is erg handig want de opening gaat niet open met zo'n vervelende plakstrip maar met een klepje waardoor het goed sluit en de doekjes niet uitdrogen. Ik heb (nog) geen negatieve meningen gehoord en heb er zelf ook geen terwijl ik over andere duurdere doekjes wel meer negatieve dingen te melden heb. Ik ben erg positief over de doekjes en ga ze zeker weer kopen als ze op zijn!

Kisses, Rosaline.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten