zondag 5 mei 2013

Tangle Teezer

Hai iedereen.
Ik heb een artikeltje over de Tangle Teezer oftewel de paardenborstel. Het is een kam, maar hij lijkt een beetje op een paardenborstel vandaar de naam :)
Hij lijkt op een paardenborstel zodat de borstel lekker in je hand past.

 De kam is echt superfijn.
 Mijn kapper had de Tangle Teezer aan ons verkocht voor 15,- maar ik heb gehoord dat je m bij de etos voor maar 9,25 kan krijgen, dus beter koop je m daar..

 Ik heb een roze, met lichtroze aan de bovenkant, en donkerroze aan de onderkant.
Het enige nadeel is dat de borstel niet waterdicht is.
Dus als je bij een keertje onder de douche je haar kamt, komt er veel water in de kam te zitten.
Wat veel mensen niet weten is dat je m uit elkaar kunt halen.
Ik kwam erachter door de twee kleuren.

De Tangle Teezer haalt je klitten er werkelijk uit!
Veel vriendinnen van me hebben last van klitten en/of pluizig haar, en vragen altijd aan me hoe het komt dat ik daar totaal geen last van heb, nou door de Tangle Teezer dus...
Ik denk dat dat komt doordat die pinnetjes heel lang en buigbaar zijn, zodat ze goed door je haar glijden.
Ik vind het echt een hele fijne borstel!

1 opmerking: