vrijdag 3 mei 2013

O.P.I Natural Nail Base Coat.

Hee meiden.
Vandaag een artikel over de base coat van OPI. Een basecoat gebruik je onder je nagellak. Het is een doorzichtige base coat lak en geeft een goede onderlaag. Ik gebruik deze base coat altijd onder mijn nagellak.

Waarom moet je een base coat gebruiken?

Het is erg belangrijk dat je onder je nagellak een base coat draagt. Dit voorkomt dat je nagels verkleuren en zorgt ook voor een mooi glans laagje onder je nagellak. Je kunt hierdoor je nagels beter lakken en je nagels zijn mooi glad. Als de nagellak wat doorzichtig is helpt een base coat ook om je nagels niet te zien door je nagellak heen. Ik gebruik de OPI base coat omdat deze je nagels niet alleen goed verzorgt en glad maakt maar ook sterker maakt en dat vind ik heel fijn. Als je echt je nagels goed wilt verzorgen, was je je handen voordat je je nagels gaat lakken en de base coat aanbrengt. Hierdoor zijn je nagels niet vet en kun je je nagellak nog beter aanbrengen.

Conclusie.

De conclusie is dat je altijd een base coat moet gebruiken. Dit voorkomt verkleuringen van je nagels en verzorgt je nagels beter. Je nagels worden er ook sterker van en breken minder snel af. Gebruik dus altijd een base coat voor mooie en sterke nagels!

Love, Rosaline.

1 opmerking:

  1. Ik vind dit artikel zwaar overdreven. Ik draag al ongeveer 8 jaar elke dag nagellak zonder basecoat en heb geen verkleuring niks. En die foto is al helemaal belachelijk en bewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen