donderdag 23 mei 2013

Tommy Girl Parfum.

Hay Girliess!
Ik ben er weer!
Ik was met Pinksteren een weekend weg, en daarna was m'n computer kapoet..
Allemaal erg vervelend, want ik wilde jullie vertellen over mijn nieuwe luchtje die ik van m'n moeder heb gehad! Tommy Girl. Misschien hebben jullie 'm zelf ook al want hij is erg geliefd. En hij ruikt lekkeeer!

Het is een aardig grote fles. 50 ml, dus het kan lang mee. Je hebt btw ook kleinere flesjes van 30 ml, maar die zijn nog steeds best groot. Het flesje is doorzichtig, met rode letters Tommy Girl erop. Doe er een mooie shiny zilveren dop op en tadááá! De geur is een beetje bloemig, maar heeft ook iets fruitigs..
Het is een hele verfrissende geur. Het zat verpakt in een leuk doosje, wit met strepen erop. Ik was er in ieder geval blij mee!

Je kunt 'm gewoon kopen in drogisten. De grote fles met 50 ml kost 29,99,-. De wat kleinere ( maar ook nog steeds grote) fles van 30 ml kost 24,99.

2 opmerkingen:

  1. Wanneer komen er nieuwe posts?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa! Wanneer? Het is alweer zo lang geleden?
    Maar waarschijnlijk heb je het druk met school ofzo!
    Ik hoop dat als je vakantie hebt, je weer meer gaat bloggen!

    XXXX Beautyflem

    BeantwoordenVerwijderen