zaterdag 20 april 2013

Review: Hema Dip&Clean Nail Polish Remover.

Hi Meiden,
Vandaag een artikel over de Hema DIP&CLEAN Nail Polish Remover.
Deze kon je zien in mijn mini-shoplogje van gisteren. Wat is het precies? En hoe ziet het er aan de binnenkant uit? Dat ga ik jullie in dit artikel vertellen!

Wat is het precies?

Het is een potje met daarin een spons met een gaatje erin waarin je je nagel moet stoppen. Vervolgens draai je je vinger in de spons en na ongeveer 10 seconde is je nagellak er volledig af. Na dat je het eraf hebt gehaald ruiken je nagels super lekker naar frambozen! JUMMIE ♥

Hoe ziet het er aan de binnenkant uit?

Als je het potje opent zie je een zwarte spons met een rondje erin. Voorderest moet je het potje niet omkeren want dan valt alles eruit! (ik spreek uit ervaring)

Mijn mening.

Ik vind het een goed werkend product omdat het ook gelijk alle nagellak van je nagels afhaald en geen restjes nagellak op je nagels blijven zitten. Het ruikt superlekker naar framboos erna en dat is zeker een pluspunt!! Het product zelf is best budget [€4.50] Als het potje helemaal op is ga ik uittesten of er nog nieuwe nagellak remover in kan of dat ik gewoon een nieuw potje moet kopen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten