maandag 22 april 2013

Miss Sporty Lipgloss XXVOLUME

Hey iedereen.
Ik heb een artikeltje over de lipgloss xxvolume van miss sporty voor jullie! Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

  • Hoe ziet het eruit?
Het is een klein flesje met een witte dop. De lipgloss is doorschijnend dus het flesje is donker roze met glitters. Onder de dop staat er '' KISS ME '' In de binnenkant zit een harige, kleine kwast waarmee je de lipgloss op je lippen smeert. Bij de beschrijving staat er : '' Plump up the look of your lips for the maximum 3D effect.. ''


Pluspunten:


  • Waanzinnige mooie kleur.
  • Glimt mooi
  • Er zitten glitters in (ik heart glitters!)
Minpunten:
  • Er zit menthol in, dus het voelt een beetje heet aan. Maar of dat een pluspunt of een minpunt is bij iedereen anders.. Ik ben een zeikerd met hete dingen, dus ik vind dat wel een minpunt.
  • Plakt een beetje.
Zoals je ziet meer pluspunten dan minpunten. Betekent natuurlijk dat het gewoon een super lipgloss is :)
Zo ziet het eruit als je het opdoet:
Je kunt het gewoon kopen bij de Kruidvat of Etos, en waarschijnlijk ook bij andere drogisten. De lipgloss kostte 2,59.

Sweet kisses with my ''kissme'' lipgloss.

Emma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten